Fra plukkliste til fraktetikett

Omnium har laget en ferdig integrasjon mellom Logistras transportadministrasjon og etikettskriver, og Omniums ordrebehandlingssystem. Resultatet er at våre felles kunder nå bruker kortere tid på hver ordre, har en sømløs flyt mellom systemer og bedre oversikt over ordreflyten.

Logistra (www.logistra.no) er et norsk selskap som tilbyr transportadministrasjon på en fleksibel, rimelig og brukervennlig måte slik at du kan sende EDI, skrive ut fraktbrev, transportetiketter og beregne fraktpriser.

+

Partnerskapet mellom Omnium og Logistra gjør at du kan sortere plukklister på for eksempel lagerlokasjon, og deretter skrive ut fraktetiketter i samme rekkefølge for en optimal flyt i plukkingen og pakkingen av varene som skal sendes. Logistra vil da også bestille frakt og kommunisere med din valgte transportør.

Løsningen er skalerbar og passer dermed like godt til små bedrifter som den gjør for de helt store. 

 

Denne integrasjonen er klar til bruk og krever ikke ytterligere tilpasninger for hver enkelt kunde. Er du kunde hos Omnium og Logistra så kan du få satt opp løsningen samme dag!

Ordrehåndtering

Alle ordre som blir lagt i nettbutikken sendes automatisk til Omnium med all informasjon. I Omnium kan dere automatisere arbeidsflyten for en ordre eller dere kan behandle den manuelt. Herfra kan du også enkelt trekke penger, kreditere eller til og med legge til en ekstra betaling på en eksisterende ordre om det skulle være behov.

Plukklister

Skriv ut plukkliste for flere ordre om gangen og få fraktetikettene i riktig rekkefølge skrevet ut automatisk fra Logistras etikettskriver.

Transport

Logistra kommuniserer med din valgte transportør slik at varene blir hentet og sendt til dine kunder.

Ta kontakt med en av oss i Omnium for å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg!

 

Eivind Lærum, Product Manager

Vil du vite mer?

Send oss en melding hvis du ønsker demo

eller mer informasjon om våre tjenester.

+47 22 12 01 01

OMNIUM AS © 2020