Ta betalt med
Omnium og Klarna in-store
Har du opplevd at kunden vil legge til eller endre produkter i en ordre? Eller endre til ekspressfrakt? Eller at varer måtte bestilles og reservasjonen på betaling har utløpt?
Da har du nå mulighet til å starte en ny betaling via Omnium!
Når en ordre er betalt er det ofte vanskelig for kundeservice å gjøre endringer på den. Dette fordi den allerede er betalt av kunden i nettbutikken. Ofte ønsker kanskje kunden å øke antallet av en vare (uten å måtte betale dobbel frakt). Kanskje varen er utsolgt, og kundeservice ønsker å gi kunden et dyrere alternativ. I dag løser man vanligvis dette ved å kansellere ordren, og deretter oppfordre kunden til å legge ordren på nytt.
Er den betalt med kort, er det heller ikke mulig å øke beløpet hos betalingsleverandøren. Med Omnium og Klarna in-store blir dette veldig enkelt:
1. Endre ordren
Bytt ut varer, øk antall, legg til produkter, eller andre endringer.
2. Opprett betaling
Velg kundens e-post eller telefonnummer, og Omnium overfører ordreinformasjon og restbeløp til Klarna, som igjen sender e-post eller SMS med lenke til kunden.
3. Kunden betaler
Kunden følger linken, og fullfører betaling i klarna checkout.
4. Kundeservice får bekreftelse
Omnium viser status underveis i betalingen, og får bekreftet beløpet når kunden har betalt. Ordren er igjen 100% betalt, og effektueres videre som normalt.

Man kan også bruke in-store til betaling i butikken, messe eller når kunden ringer kundeservice og de oppretter ordre på vegne av kunden.
Ta kontakt for mer informasjon, og demo av løsningen!
Klarna in-store
Med Klarna in-store kan man gi Klarna sine betalingsmetoder tilgjengelig både i butikk og på nett.
Ta kontakt med oss for mer informasjon om integrasjonen mot Klarna!
Petter Balstad, CEO