Automatisert fakturering og bokføring av ordre 

Har du flere salgskanaler og fører regnskap i Tripletex? La Omnium ta seg av integrasjonene, og automatiser hele prosessen fra kunden finner produktene dine til ordren er sendt og fakturaen er bokført.

tripletex

Tripletex og Omnium integrasjon 

Tripletex er et skybasert økonomi- og regnskapssystem. Gjennom Omniums integrasjon sørger vi for opprettelse av produkter, kunder, ordre, betalinger og fakturaer direkte i Tripletex.

En ordre vil komme inn til Omnium fra en av salgskanalene. Det kan være fra nettbutikken, kassasystemet, EDI, B2B-portal, etc. Omnium vil automatisk opprette kunde og ordre i Tripletex ved mottak.

Automatisk fakturering 

Betalingsmetodene i Omnium knyttes til betalingsmetoder i Tripletex, slik at ordren blir behandlet riktig i Tripletex. De ordrenene som skal faktureres via Tripletex vil automatisk bli fakturert når ordren kommer fra Omnium.

Fakturaen betales av kunden, og Tripletex mottar betalingsopplysningene gjennom automatisk bankavstemming. Betalte fakturaer i Tripletex blir fanget opp av Omnium, som i sin tur markerer de aktuelle ordrene som betalt. De vil da dukke opp på plukklister, eller være tilgjengelige for WMS eller andre systemer via Omnium sitt API.

Ved fullføring av ordre vil betalinger automatisk posteres i på ønskede konti i regnskapet.

omnium_dashboard

Vil du vite mer? 

Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker mer informasjon eller ønsker en demo.