Automatisert fakturering og bokføring av ordre med Omnium og Tripletex

Har du flere salgskanaler og fører regnskap i Tripletex? La Omnium ta seg av integrasjonene, og automatiser hele prosessen fra kunden finner produktene dine til ordren er sendt og fakturaen er bokført.

Tripletex er et skybasert økonomi- og regnskapssystem. Gjennom Omniums integrasjon sørger vi for opprettelse av produkter, kunder, ordre, betalinger og fakturaer direkte i Tripletex.

 

En ordre vil komme inn til Omnium fra en av salgskanalene. Det kan være fra nettbutikken, kassasystemet, EDI, B2B-portal, etc. Omnium vil automatisk opprette kunde og ordre i Tripletex ved mottak.

Betalingsmetodene i Omnium knyttes til betalingsmetoder i Tripletex, slik at ordren blir behandlet riktig i Tripletex. De ordrenene som skal faktureres via Tripletex vil automatisk bli fakturert når ordren kommer fra Omnium.

 

Fakturaen betales av kunden, og Tripletex mottar betalingsopplysningene gjennom automatisk bankavstemming. Betalte fakturaer i Tripletex blir fanget opp av Omnium, som i sin tur markerer de aktuelle ordrene som betalt. De vil da dukke opp på plukklister, eller være tilgjengelige for WMS eller andre systemer via Omnium sitt API.

 

Ved fullføring av ordre vil betalinger automatisk posteres i på ønskede konti i regnskapet.

Bruker du Tripletex til regnskapsføring, og ønsker å vite mer om hvordan du enkelt kan automatisere ordreflyt, bokføring og fakturering fra nettbutikker, fysiske butikker eller andre salgskanaler? Ta kontakt med en av oss for en demo.

Petter Balstad, CEO

petter@omnium.no

Vil du vite mer?

Send oss en melding hvis du ønsker demo

eller mer informasjon om våre tjenester.

grid_sparmax_logo.jpg

Why customers love click and collect

 

Five reasons customers love click and collect

Read more

shutterstock_279409880.jpg

Why customers love click and collect

 

Five reasons customers love click and collect

Read more

+47 22 12 01 01

OMNIUM AS © 2019