Kundehistorie
David-Andersen

David-Andersen & Omnium
David-Andersen ble etablert i 1876 og er i dag en av Norges største gullsmedkjeder. De er forhandlere av mange sterke merkevarer og selger også sine egenutviklede varer av høy kvalitet. David-Andersen sin Flagship store på Karl Johan er Norges største smykkebutikk, og de har i tillegg seks andre fysiske butikker samt nettbutikk.
Etter at David-Andersen begynte å bruke Omnium har behandling av ordre blitt betraktelig raskere. Tidligere brukte de rundt to minutter på å behandle hver ordre, men med Omnium bruker de nå bare noen få sekunder.





" Et fantastisk og brukervennlig system som gjør ordrebehandlingen smidig og effektivt. Teamet hos Omnium er alltid tilgjengelig og løsningsorienterte i enhver situasjon."

Magento-integrasjon
David-Andersen benytter Omniums “plug and play” Magento-integrasjon.
Dette er en helintegrert plattform som settes raskt opp uten noen oppstartskostnader, med ordre fra Magento og ordrebehandling fra Omnium. Ordre, kunder og produkter blir automatisk synkronisert fra nettbutikken i Magento og til Omnium, hvor Omnium sørger for rask, intuitiv og oversiktlig ordrebehandling.


Ordrebehandling
Ordre kommer inn gjennom David-Andersen sin nettbutikk som bygger på Magento, og Omnium tar seg deretter av videre ordreflyt og ansvaret for ordren. Når en ordre behandles, vil Omnium gjøre alt fra å generere plukklister, lage utskrifter av ordre og sende sms/e-post til kunden, til å trekke penger og bestille frakt. Omnium sørger også for at lagerbeholdningen er synkronisert med POS i alle David-Andersens fysiske butikker.
Dellevering og frakt
David-Andersen benytter Consignor som fraktleverandør. Omnium håndterer all ordrebehandlingen knyttet til frakt, som for eksempel delleveringer, leveranser fra ulike lagersteder eller butikker, returer og reklamasjoner.

Flere kundehistorier
Les mer om hvordan andre kunder tar i bruk Omnium.