Kundehistorie

Eurosko

euroskologo-hvit

Eurosko & Omnium  

Euro Sko Norge AS er Skandinavias største skokjede med butikker i Norge, Sverige og Danmark. Organisasjonen består av ca 450 butikker med flere forskjellige butikkonsepter som Eurosko, DNA, Shoe Gallery og Shoeday.

Omnium er en sentral brikke i Euroskos omnikanalstrategi. Omnium mottar ordre fra nettbutikken og tar seg av videre ordreflyt.

Integrasjoner

icon_90_order-mng

Optimizely (nettbutikk)
Orion_cash-register

GPOS (kassasystem)
Orion_email

Postmark (e-post)
Orion_chat

Twilio (SMS)
Orion_credit-card-2

Klarna (betaling)
Orion_delivery

Bring (frakt)
Orion_edit-user

Omnium kundeklubb

"Dette er en fantastisk programvare som er enkel å bruke. Med god support og rask leveranse kan jeg på det varmeste anbefale Omnium OMS. "

Karin
Karin Kolstad
Business Controller/Prosjektleder | Eurosko

Ordrebehandling

Ordre som skal sendes fra lager, håndteres direkte i Omnium, der man kan skrive ut plukklister, endre ordrestatus, opprette retur, skrive ut fraktetikett etc.

Eurosko bruker også Omnium til å sende varer mellom butikker, slik at varer skal være tilgjengelig for kjøp (hent i butikk), selv om de ikke finnes i din nærmeste butikk.

Omnium OMS
hundeklubb

Omnium kundeklubb

Eurosko bruker Omniums kundeklubb, der data om kunder og ordre blir samlet i en og samme plattform. Gjennom kundeklubben kan medlemmene opparbeide seg bonuspoeng som de kan benytte som betaling ved kjøp, enten til hele eller deler av ordren. Både ordre fra Eurosko sin nettbutikk og fysiske butikker kan gi poeng. 

POS & betaling 

Omnium har integrasjon med kassasystemet, slik at ordre som skal hentes i butikk kan behandles direkte i POS. Omnium håndterer fullføringen av betaling og utsendelse av e-post / SMS til kunde.

Omnium OMS

Flere kundehistorier  

Les mer om hvordan vi hjelper våre kunder.