Omnium Live Cart

Få tilgang på handlekurver fra alle kanaler og hjelp kundene dine i sanntid. 

Handlekurver fra alle salgskanaler 

Med Omnium kan du behandle ordre på tvers av alle salgskanalene dine. Live cart-funksjonaliteten gir deg tilgang til kundens handlekurv, uavhengig om bestillingen er opprettet på nett eller i en fysisk butikk. Ordreinformasjon og handlekurver vil alltid være synkronisert og tilgjengelig i Omnium, og kan raskt innhentes både via telefon, chat, online og i butikk. 

omnikanal
kundeservice

Kundeservice

Kundeservice får full tilgang til alle ordre i OMS, inkludert live carts. Dette gjør at de kan hjelpe kundene til enhver tid og gi dem den samme servicen de ville fått i en fysisk butikk. 

Live carts gjør det mulig for kundeservice å svare på henvendelser med en gang og hjelpe kundene med det de trenger, enten det har med endring av ordre, produktanbefalinger eller betaling å gjøre. 

Kunde ID 

Kunde-ID eller handlekurv-ID vises i Omnium, noe som gjør det enkelt å raskt finne den aktuelle handlekurven. Kundeservice kan derfra blant annet redigere bestillingen, legge til flere produkter eller gi rabatter til kunden.

rediger handlekurv
b2b

B2B

For bedrifter som jobber i B2B-segmentet, gjør live carts det enkelt å lage tilbud til bedrifter i sanntid. Alt det andre selskapet trenger å gjøre er å for eksempel godta tilbudet som har blitt opprettet i Omnium. 

Vil du vite mer? 

Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker mer informasjon eller vil booke en demo.