Kundeservice
Omnium er utviklet spesielt med tanke på kundeservice. En rekke verktøy gjør det enkelt å yte full service og håndtere ordre for å øke kundetilfredshet og lojalitet.
Funksjonalitet
Kundekort
Med ordre fra alle kanaler har man tilgang på hele kundehistorikken, og man kan lett gå inn på enhver av kundens tidligere ordre uavhengig av salgskanal. Kundekortet viser nøkkeltall som kansellerings- eller returandeler, interne kommentarer, tilbud og lojalitetspoeng, ordrehistorikk og aktive handlekurver.
Retur og reklamasjoner
Ta i mot returer eller opprett reklamasjonssaker. Hvis produktene kan selges på nytt, så vil Omnium øke lagerbeholdningen i den aktuelle butikken eller det aktuelle lageret. Med Omnium vil man alltid ha all ordrehistorikk og kundedata tilgjengelig, så det er ikke nødvendig at kunden har beholdt sin kvittering. Melding til kunden og refundering av penger håndteres også automatisk.
Globalt søk
Med det globale søket kan man enkelt finne frem kunde, ordre, prosjekter, produkter, eller andre data. Det spiller ikke noen rolle om kunden oppgir navn, telefon, e-post, ordrenummer, fraktnummer, eller annet - de mest relevante treffene vises med en gang.
Prosjekter
Ved kjøp av komplekse tjenester, potensielt med tredjeparter på leveransesiden, kan Omnium styre hele prosessen. Dynamisk prosjektkonfigurasjon gjør det enkelt å sette opp frister, meldinger og påminnelser.