Omnikanal

Omnium sørger for at kunden får en enhetlig handelsopplevelse med konsistente kontaktpunkter, uavhengig av kanal. 

omnichannel

Funksjonalitet

Orion_cloud-sync

Synkronisert med POS, ERP og E-Commerce systemer
icon_90_order-mng

Ordre fra alle kanaler
Orion_email

E-post & SMS utsendelser
Orion_point-hand

Klikk & hent
Orion_delivery

Frakt
Orion_credit-card-2

Betaling

Omnikanal 

De aller fleste benytter flere kanaler til å selge produkter, som fysiske butikker, print, e-handel, eller mobile apper. Dette kalles multikanal-kommunikasjon. En utfordring med flere kanaler er å gjøre kommunikasjonen konsistent på tvers av kanalene. Hvis man klarer dette, kommer man til neste nivå—omnikanal. Dette innebærer full integrasjon mellom underliggende systemer, og Omnium er huben som kobler de sammen.

Omnikanal opplevelse
integrations

Integrasjoner 

Omnium knytter sammen de underliggende systemene og gir deg bedre oversikt med færre integrasjonspunkter. I tillegg til å tilby et åpent API, har vi standard integrasjoner mot en rekke plattformer:

  • E-Commerce
  • POS 
  • PIM
  • ERP
  • Frakt
  • Betaling

Konsistent handelsopplevelse

Omnium sørger for at bedriften din fremstår enhetlig og at kunden får en konsistent opplevelse på tvers av salgskanalene. Alle ordre blir samlet og håndtert på ett sted, uavhengig om ordren ble opprettet på nett eller i fysisk butikk. Kundeservice får dermed raskt innsikt i ordrehistorikken som gjør det enklere å yte maksimalt.   

  • Optimal ordeflyt fra start til slutt
  • Synkronisert ordrehistorikk og kundedata
  • Live oppdatering av handlekurv
Omnikanal handel

"For oss er et moderne ordrebehandlingssystem som Omnium helt nødvendig for å knytte fysisk og digital handel sammen."

sparmax-200x200
Frode Overå
Daglig leder | SparMax