Omnikanal
Omnium sørger for at kunden får en enhetlig handelsopplevelse med konsistente kontaktpunkter, uavhengig av kanal.
Funksjonalitet
Omnikanal
De aller fleste benytter flere kanaler til å selge produkter, som fysiske butikker, print, e-handel, eller mobile apper. Dette kalles multikanal-kommunikasjon. En utfordring med flere kanaler er å gjøre kommunikasjonen konsistent på tvers av kanalene. Hvis man klarer dette, kommer man til neste nivå—omnikanal. Dette innebærer full integrasjon mellom underliggende systemer, og Omnium er huben som kobler de sammen.
Integrasjoner
Omnium knytter sammen de underliggende systemene og gir deg bedre oversikt med færre integrasjonspunkter. I tillegg til å tilby et åpent API, har vi standard integrasjoner mot en rekke plattformer:
-
E-Commerce
-
POS
-
PIM
-
ERP
-
Frakt
-
Betaling
Konsistent handelsopplevelse
Omnium sørger for at bedriften din fremstår enhetlig og at kunden får en konsistent opplevelse på tvers av salgskanalene. Alle ordre blir samlet og håndtert på ett sted, uavhengig om ordren ble opprettet på nett eller i fysisk butikk. Kundeservice får dermed raskt innsikt i ordrehistorikken som gjør det enklere å yte maksimalt.
-
Optimal ordeflyt fra start til slutt
-
Synkronisert ordrehistorikk og kundedata
-
Live oppdatering av handlekurv