Kundehistorie

Høyer

høyer

Høyer & Omnium  

Høyer er en butikkjede for kvalitetsbevisste og moteinteresserte nordmenn. I tillegg til hoyer.no har de 27 butikker over hele Norge, som tilbyr norske og internasjonale high-end og luksusmerker i høy kvalitet.

Høyer bruker Omnium for å gi sine kunder en fullverdig omnikanal-opplevelse. Dette innebærer alt fra kjøp og bruk av gavekort, opprettelse av kampanjer, håndtering av returer, endringer av ordre, opprette nye betalinger - alt på tvers av salgskanalene. I tillegg sørger Omnium for automatisk splitting av ordre mellom netthandel og fysiske butikker, håndtering av reservasjoner, og muligheten til å gjøre endringer av live handlekurver. Og ikke minst full ordrebehandling med lokasjonsnummer, utskrift av plukklister, fullføring av betalinger, bestilling av frakt, og mye mer.

Orion_update-cart

Live cart
Orion_data-content

Ordrebehandling
Orion_purchase-order

Plukklister
Orion_rotate-left

Returer
icon_90_integrations

Headless commerce
Orion_email

Kampanjer

"Vi er superfornøyd med å ha så kort vei til utviklerne, og opplever at Omnium er veldig løsningsorienterte i forhold til våre behov. Systemet er brukervennlig og har mange muligheter."

høyer
Lisa Haktorson
Ecommerce Manager | Høyer

Kampanjer

Alle priser i nettbutikken beregnes og kalkuleres av Omnium. Det gjelder både kampanjer med kampanjekode i check-out, og generelle kampanjer med reduserte priser. Kampanjene kan både inkludere eller ekskludere ulike kategorier, ulike merker, og ulike produkter.

kampanjer
meldinger

Meldinger 

Omnium håndterer kommunikasjon med sluttkunden. E-postmalene og meldingsmotoren i Omnium sørger for at kundene får ordrebekreftelser, sendingsbekreftelser, returskjemaer, kanselleringsmelding, gavekort, og eventuelle andre meldinger som angår ordren. Kundeservice kan enkelt kommentere på ordrene med e-post til kunden.

Headless commerce 

Høyer benytter et tynt front-end lag i sin nettbutikk. Handlekurver, produkter, kampanjer, priser, ordre og lagerbeholdninger hentes og vises direkte fra Omnium. Dette gjør kundeservice i stand til å oppdatere kundens handlekurv, gi tilbud, eller legge til produkter, før kunden selv fullfører ordren på check-out. Dette gir en unik mulighet til å drive oppsalg og mersalg, og gi personlig service selv om den fysiske avstanden til kunden er stor.

Omnium API
Omnium OMS

Gavekort 

Omnium sørger for at gavekort som er opprettet i PoS-systemet også kan benyttes på nett. Det er også mulig for kundeservice å holde oversikt over gavekortsaldo, utstede nye gavekort, og gjennomføre returer med tilbakebetaling på gavekortet. Gavekort som bestilles på nett kan selvfølgelig også benyttes i fysisk butikk.

Produktberikelse 

Fra innkjøpsavdelingen blir basis-informasjon som priser, størrelser, varekoder, etc for nye produkter overført til Omnium automatisk. I Omnium berikes produktene med beskrivende informasjon, SEO-data, bilder og annet, før produktene publiseres og er tilgjengelige på nett.

produkter
retur

Returer 

Returskjema følger med sendingsbekreftelsen, og det er enkelt for kundeservice å gjennomføre returene når de ankommer. Penger blir automatisk oppdatert tilbake gjennom den betalingsmåten som var benyttet på ordren, og lagerbeholdninger økes også automatisk hvis produktet fortsatt er intakt og salgbart.

Flere kundehistorier  

Les mer om hvordan andre kunder tar i bruk Omnium.