Få med deg siste artikler og produktnytt fra Omnium innen omnikanal ordrebehandling.
En sterk forpliktelse til samsvar og en ekstra sikkerhet for partnere og kunder.
Håndtere alt i ett system og bruk plattformen som et verktøy i den daglige driften.
Ordrebehandling er ikke bare for B2C- lær mer om hvordan B2B bedrifter kan dra nytte av et OMS.
Optimaliser ordreprosessen med distribuert ordrebehandling.
Hvordan håndtere økt ordrevolum som følge av sterk vekst i netthandelen?
Hvorfor klikk & hent burde bli en del av retailers omnikanalstrategi.
Hvilken klikk & hent løsning burde bedrifter velge?
Gi kundeservice et utmerket verktøy for å øke effektivitet, salg og kundetilfredshet.
Med Omniums eventhåndtering har man muligheten til å abonnere på relevante hendelser i Omnium, i form av webhooks og skymeldingstjenester.
Gjør det enklere for kunden å bytte produkter eller få en ny ordre levert. Med Omniums erstaningsordre og bytteordre kan man opprette en ny ordre basert på en eksisterende ordre, eller bytte inn produkter i andre varianter og størrelser.
Få tilgang på handlekurver fra alle kanaler og hjelp kundene dine i sanntid. Omniums live cart-funksjonalitet gir deg tilgang til kundenes aktive handlekurver, uavhengig av hvor ordren har blitt opprettet.
Med Omnium recommendations kan du gi kundene dine en bedre opplevelse på nett. Funksjonaliteten inkluderer blant annet produkttrender og relaterte produkter.
Produktanmeldelser tilbys nå som en del av OMS-funksjonaliteten, blant annet med automatiske e-poster til kunden med direkte rating-muligheter.
Omnium gjør det mulig å ta i bruk løsningen både som et ordrebehandlingssystem og som en headless commerce-plattform.
Data om både kunder og ordre samles i én plattform, som gir unike muligheter for segmentering av kunder basert på kjøp, saldo, interesser og kjøpshistorikk.
Skap en effektiv og automatisert arbeidsflyt i ordrebehandlingen.
Behandle handlekurver i sanntid, synkronisert på tvers av alle kanaler.
Endre ordre og legg til betaling etter at en ordre har blitt prosessert.
Automatisk kreditering, effektiv arbeidsflyt og en sømløs returprosess.
Samle kunde- og ordreinformasjon fra alle salgskanaler på ett sted.
Team member bio information.